سپهربیکران
سپهربیکران

من سلام دوستان وقتتون بخیر.

من شدیداٰ به معماری علاقه دارم وبه همین دلیل یه آرشیو از چیزایی که تو جاهای مختلف می بینم رو میارم میذارم تو وبلاگم تا شماهم ببینین.

از دوستان بیننده خواهش می کنم نظر خودتون رو رام بگذاریین و از کسانی که مثل من طالب  معماری هستن در خواست می کنم با هم تبادل لینک داشته باشیم تا بهره ببریم

             

                                                                                                                                  با تشکر



نظرات شما عزیزان:

ابولفضل
ساعت21:17---25 بهمن 1390
اره خوب برو دنبالش.نبینم کم بیاریا.تا تهش برو.الانم که معافیت سربازیتو که گرفتی,مبارکه.سید مهدی عابدی.
راستی همین رشترو بردار بخون.منم سال دیگه زمین کشاورزیارو روش کار انجام میدمو درخت بکارمو باتو یه خونه ای توش گل پرورش بدیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 25 / 11 / 1385برچسب:, توسط سیدمهدی عابدی